Ed Sheeran - I Don't Want Your Money (feat. H.E.R.)

 

沒想到Ed SheeranH.E.R.合作了(尖叫

H.E.R.的歌聲真的超美的

這首歌在述說情侶吵架女方總是想要男生多陪她一些

但男生覺得她要先拚事業才有未來

兩人的歌聲真的好合阿!

[Intro: H.E.R.]
Ayy, I waited for you all day

欸!我等了你一整天

[Verse 1: Ed Sheeran]
I been away on the road for a little while

從我離開有一會兒了
Today, I'm headin' home to make my baby smile

今天我要回家讓我的寶貝笑出來
She hates it when I am over a thousand miles

她討厭我在千里遠的地方
Away, and I'm not there to pick up when she dials, yeah

然後我沒有在那裡等她的電話
She's always lookin back, and sayin' "There was a time

她總是回想然後說:「曾經,
When you would be around every single night

你會陪伴我每個孤獨的夜晚
Now, I'm not sayin' that I want another guy

現在我不是說我想要另外一個男的
But I need you here for the good times and the bad times

但我需要你在我好或壞的時候都在這裡
Yeah, the pullin' out my hair, gettin' mad times

對!就算是生氣拉我頭髮的時候
Not just the when I'm in your bed on my back times

不只是我之前在床上的那些間」
Baby, every time I call, it's a bad time

寶貝當我打給你的時候都已經是睡覺時間了
Just want you here on your own"

只是希望你有自己的生活

[Pre-Chorus: Ed Sheeran]
There ain't no diamonds, silver or gold

這裡沒有鑽石、銀條或金條
That can replace a man's love in the home

不能換走一個男人對家的真心
And she keeps tellin' me over and over

但她一直跟我抱怨在抱怨

[Chorus: H.E.R. & Ed Sheeran]
(She say) I don't want your money, baby, oh

她說我不想要你的錢,寶貝!
You know I just want your time

你知道我只是想要你陪我的時間
(She say) I don't want your money, baby, oh

她說我不想要你的錢,寶貝!
You know I just want your time

你知道我只是想要你陪我的時間

[Verse 2: Ed Sheeran]
I used to be around more, but I was strapped for cash

我之前在這時間比較長,但現在我為金錢奔波
And that's not attractive, workin' my ass off

這聽起來很不吸引人,忙得朝九晚五
Tryna make a success outta myself I guess

我猜我只是試著成功
I could have been more present, but I was in a mess

我本來現在可以有更多,但我現在一團混亂
I remember bein' on tour, stayin' up on the phone

我記得在旅程的電話上
30 minute conversation, "Boy, when you comin' home?

三十分鐘的談話,妳說:「妳什麼時候要回家?
I can't be buildin' a family life here on my own"

我自己不能建造一個家庭。」
Baby, I'm doin' it for us, so why you takin' that tone?

寶貝我這樣做是為了我們,為甚麼你要這個語氣
Like I'm the bad guy

像我是壞人一樣
I thought it would have made me better in your dad's eyes

我覺得我這樣做妳爸會更喜歡我
I'm busy stackin' up the paper for the bad times

我忙著存錢為了不好的時機
'Cause, baby, you never know

因為寶貝妳從來不知道
I'm poppin right now, but there will come a day when I won't

我雖然現在正紅,但不代表未來

[Pre-Chorus: Ed Sheeran & H.E.R.]
There ain't no diamonds, silver or gold

這裡沒有鑽石、銀條或金條
That can replace a man's love in the home (Yeah)

不能換走一個男人對家的真心
And she keeps tellin' me over and over

但她一直跟我抱怨在抱怨


[Chorus: H.E.R. & Ed Sheeran]
(She say) I don't want your money, baby, oh

她說我不想要你的錢,寶貝!
You know I just want your time (I want all of your love, your time)

你知道我只是想要你陪我的時間
(She say) I don't want your money, baby, oh

她說我不想要你的錢,寶貝!

You know I just want your time (I just want your, I just want your time)

你知道我只是想要你陪我的時間

[Bridge: Ed Sheeran & H.E.R.]
You know you're my baby (You know you're my baby)

妳知道妳是我的寶貝
I'm sorry I been away, yeah, no lie

我發誓我很抱歉我不能陪妳
Boy, you drive me crazy

你讓我快瘋了
Why you gotta mess with my mind?

為什麼你要打亂我的心情
You know you're my baby (You know you're, oh)

你知道你是我的寶貝
I'm sorry I been away, yeah, no lie

我發誓我很抱歉我不能陪你
Boy, you drive me crazy, you know, you know
你知道你讓我無法冷靜,你知道嗎


[Chorus: H.E.R. & Ed Sheeran]
I don't want your money, baby, oh (I don't want your money)

我不想要你的錢寶貝
You know I just want your time (Yeah, I want, yeah, I want your time)

你知道我只是想要你陪我的時間
(She say) I don't want your money, baby, oh (I don't want your money)

她說我不想要你的錢,寶貝!
You know I just want your time (Time, time)

你知道我只是想要你陪我的時間

[Outro: H.E.R.]
And I love, and I love, and I love you

然後我很愛很愛你
Yeah, I love, and I love, and I love you

對!很愛很愛你
And I love, and I love, and I love you

很愛很愛你
But I want your time, yeah

但我只是想要你陪我
Want your time, time

想要你花時間陪我

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 老黃 的頭像
    老黃

    黃老先生有塊地

    老黃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()