Kygo, Whitney Houston - Higher Love

 

其實這首歌的原唱是Steve Winwood1986年發行的

但在Whitneycover下讓我們又有機會聽到這首歌

 

 

Think about it, there must be higher love

想一想一定有某處有更高層次的愛

Down in the heart or hidden in the stars above

躲在心的下面或是藏在星星之上

Without it, life is a wasted time

沒有愛,生活就只是浪費時間

Look inside your heart, I'll look inside mine

看透你我的心

Things look so bad everywhere

所有的事情都這麼糟糕

In this whole world, what is fair?

在這世界哩,到底公平是什麼?

We walk blind and we try to see

我們盲目地走,嘗試去看

Falling behind in what could be

掉落在差一點就可以達成的地方

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Where's that higher love I keep thinking of?

我一直想更高層次的愛到底在哪裡?

Worlds are turning and we're just hanging on

世界在改變,我們緊緊抓著不放

Facing our fear and standing out there alone

面對我們的恐懼,獨自站在那裡

A yearning, and it's real to me

一種嚮往,對我來說是真實的

There must be someone who's feeling for me

某處一定有人對我有感覺

Things look so bad everywhere

所有的事情都這麼糟糕

In this whole world, what is fair?

在這世界哩,到底公平是什麼?

We walk blind and we try to see

我們盲目地走,嘗試去看

Falling behind in what could be

掉落在差一點就可以達成的地方

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Where's that higher love I keep thinking of?

我一直想更高層次的愛到底在哪裡?

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

I could rise above on a higher love

我可以越過更高的愛

I will wait for it

我會等待他

I'm not too late for it

現在還不太遲

Until then, I'll sing my song

直到那時,我會一直唱著我的主題曲

To cheer the night along

為整個夜晚歡呼

I could light the night up with my soul on fire

我可以用我的靈魂點亮整個夜晚

I could make the sun shine from pure desire

我純粹的慾望可以讓太陽閃爍

Let me feel that love come over me

讓我感到愛朝我湧來

Let me feel how strong it could be

讓我感受到愛可以多澎湃

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Where's that higher love I keep thinking of?

我一直想更高層次的愛到底在哪裡?

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love oh

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love oh

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love oh

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love oh, oh

帶我到更高層次的愛

I said, bring me a higher love

我說帶我到更高層次的愛

Bring me a higher love

帶我到更高層次的愛

…..

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 老黃 的頭像
    老黃

    黃老先生有塊地

    老黃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()