Clairo - Sofia

Clairo – Sofia Lyrics | Genius Lyrics

 

 

[Chorus]

I think we could do it if we tried

我想如果我們試試看的話就可以做到

If only to say you're mine

如果說你是我的,可惜不是

Sofia, know that you and I

Sofia知道我和你

Shouldn't feel like a crime

不應該感覺像犯罪

I think we could do it if we tried

我想如果我們試試看的話就可以做到

If only to say, you're mine

如果說你是我的,可惜不是

Sofia, know that you and I

Sofia知道我和你

Shouldn't feel like a crime

不應該感覺像犯罪

 

[Verse 1]

You know I'll do anything you ask me to

你知道我會做你要求的任何事

But, oh my God, I think I'm in love with you

天啊,但我想我愛上你了

Standing here alone now

現在獨自站在這裡

Think that we can drive around

想著我們可以開車到處晃晃

I just wanna say

我只是想說

How I love you with your hair down

我多麼愛你頭髮垂墜的樣子

Baby, you don't gotta fight

寶貝你不用努力

I'll be here 'til the end of time

我會在這直到時間結束

Wishing that you were mine

希望你是我的

Pull you in, it's alright

拉住你,是可以的

 

[Chorus]

I think we could do it if we tried

我想如果我們試試看的話就可以做到

If only to say you're mine

如果說你是我的,可惜不是

Sofia, know that you and I

Sofia知道我和你

Shouldn't feel like a crime

不應該感覺像犯罪

 

 [Verse 2]

Honey, I don't want it to fade

寶貝,我不希望這些感情消退

There's things that I know could get in the way

我知道有東西會阻礙我們的愛

I don't want to say goodbye

我不想說再見

And I think that we could do it if we tried

而且我想我們可以做到,如果我們嘗試的話

 

[Chorus]

I think we could do it if we tried

我想如果我們試試看的話就可以做到

If only to say you're mine

如果說你是我的,可惜不是

Sofia, know that you and I

Sofia知道我和你

Shouldn't feel like a crime

不應該感覺像犯罪

 

[Outro]

I think we could do it if we tried

我想如果我們試試看的話就可以做到

(I think we could, I think we could do it We could, we could, do it)

我想我們可以做到

I think we could do it if we tried

我想只要我們嘗試就可以做到

(Sofia, know that you, you, you and I Shouldn't feel like a crime)

Sofia 知道我和你不應該感覺像犯罪

I think we could do it if we tried

我想只要我們嘗試就可以做到

(Sofia, know that you and I Shouldn't feel like a crime)

Sofia 知道我和你不應該感覺像犯罪

I think we could do it if we tried

我想只要我們嘗試就可以做到

(Sofia, know that you, you, you and I Shouldn't feel like a crime)

Sofia 知道我和你不應該感覺像犯罪

I think we could do it if we tried

我想只要我們嘗試就可以做到

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 clairo sofia
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 老黃 的頭像
    老黃

    黃老先生有塊地

    老黃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()