Bazzi - No Way!

 

有時候全心全意地往目標邁進的路上

一定會有些唱衰的人,但不用管他,盡力去做就可以了

如果覺得最近有點灰心,那希望這首歌可以給你能量

 

 

[Chorus]

When I hop up in the Wraith

當我跳進一個靈魂時

It's a high speed chase

這是一場高速的追逐

Push the pedal to the floor

把踏板踩到地板上

I won't quit, no way

我不可能放棄

You can't stall us

你無法拖延我們

No matter what they say

不管他們說什麼

I won't quit, no way

我不可能放棄

Fuckin' no way

不可能放棄

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

[Verse]

I'm the same old kid with the high school dreams

我一樣是那個老小孩有著高中時的夢想

Got my eye on the prize, get it by any means

我有興趣的獎品,會用各種手段去得到他

Just go, push the pedal to the floor

就直接出發吧,把踏板踩在地上

Game up in my hands, and bitch, I'll never let it go

我開始這個遊戲而且永遠不會放棄

Die for this shit, I would

我可以為這些奉獻生命

No matter what they say, always knew that I could

不管大家說甚麼,我都知道我可以

There are things that I won't let them take from me

這些事我不准大家從我這裡搶走

There are dreams that I won't let them take from me

這些夢想我不准讓大家搶走

Oh, yeah

 

[Bridge]

All my life I knew I could

我的人生我都知道我可以

Fantasized 'bout living good

夢想生活的美好

Fuck the tens, I want the hunnids, yeah

誰想要十,我要百

Blue bands, just keep 'em comin', yeah

繼續保持他們的到來

Tell the family we finally safe, but

告訴家人我們終於平安

 

[Chorus]

When I hop up in the Wraith

當我跳進一個靈魂時

It's a high speed chase (It's a high speed chase)

這是一場高速追逐

Push the pedal to the floor (Floor)

把踏板踩到地上

I won't quit, no way (I won't quit, no way)

我不可能放棄

You can't stall us (You can't stall us)

你不能拖延我們

No matter what they say (No matter what they say)

不管他們說什麼

I won't quit, no way (I won't quit, no way)

我不會放棄

Fuckin' no way (No way)

不可能放棄

arrow
arrow
    文章標籤
    Bzazzi no way 歌詞翻譯
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 老黃 的頭像
    老黃

    黃老先生有塊地

    老黃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()