JJ Lin 林俊傑 ft. Anne-Marie Bedroom

JJ Lin 林俊傑ft. Anne-Marie 《Bedroom》Official Lyric Video - YouTube

 

 

Ooh, why you look so sad?

為什麼你看起來這麼難過
I've never seen you look so bad

我從來沒有看過你這樣
You used to be the strongest of us two

你曾經是我們之間最強壯的
Now look at you, sitting there

現在看著你,坐在那裡

Ooh, no one's picking up the phone

沒有人接電話
The party's over and you're all alone

派對結束,但妳始終都一個人
I used to give a fuck 'bout me and you

你曾經對我們之間的關係不屑一顧
Now I look at you and I don't care

現在我看著你而且我也不想管了

You're crying in your bedroom

你在你的房間哭泣
Cos I've gone and left you

因為我要離開並留下你
Wish I never met you

希望我從來沒遇見你
Don't know what you've got until it's gone

不知道直到我走前,你得到了什麼

You're crying in your bedroom

你在你的房間哭泣
Easy to forget you

忘記你很簡單
Done this to yourself

對你自己做這種事
And now I'm gone

然後我現在就要離開

Now I'm celebrating

現在我正在慶祝
My god I bet you hate it

我賭你現在很討厭這種感覺
I can't believe I waited for you for so long

我不敢相信我等你這麼久

You're crying in your bedroom

你在你的房間裡哭泣
Cos I've gone and left you

因為我要離開並留下你
Don't know what you've got until it's

不知道直到我走前,你得到了什麼

Go-o-o-o-one…

Ooh, why you look so sad? Girl

為什麼你看起來這麼難過
I've never seen you look so bad

我從來沒看過你這樣
You used to be the strongest of us two

你曾經是我們之間最強壯的
Now look at you, sitting there

現在看著你,坐在那裏

Ooh, no one's picking up the phone

沒有人接電話
The party's over and you're all alone

派對結束,但妳始終都一個人
I used to give a fuck 'bout me and you

你曾經對我們之間的關係不屑一顧
Now I look at you and I don't care

現在我看著你而且我也不想管了

You're crying in your bedroom

你在你的房間哭泣
Cos I've gone and left you

因為我要離開並留下你
Wish I never met you

希望我從來沒遇見你
Don't know what you've got until it's gone

不知道直到我走前,你得到了什麼

You're crying in your bedroom

你在你的房間哭泣
Easy to forget you

忘記你很簡單
Done this to yourself

對你自己做這種事
And now I'm gone

然後我現在就要離開

You're crying in your bedroom

你在你的房間裡哭泣
Cos I've gone and left you

因為我要離開並留下你
Don't know what you've got until it's

不知道直到我走前,你得到了什麼

Go-o-o-o-one…
 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 老黃 的頭像
    老黃

    黃老先生有塊地

    老黃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()